kanske första värda söndagen?

visst det är söndag,
men.. det är ju också lov?
brukar bli så att även fast man är ledig så blir söndagen
grå och tråkig.
men jag har lite planerat iaf!
städa - inte så kul kanske
dra till lina - as nice!
sen kanske ut till stan om man hittar nått :)
inte alls illa!

annars ska jag ju träffa johan imorgon också.
tror jag skrev att jag skulle träffa honom idag i förra blogginlägget,
men menade måndag, kan inte skriva ordentligt när jag tänker på
allt samtidigt.

nu ska jag städa och sen göra mig iordning!


so where do we go from here
with all this fear in our eyes
and where can love take us now
we've been so far down
we can still touch the sky

if we crawl
'til we can walk again
then we'll run
until we're strong enough to jump
then we'll fly
until there is no wind
so lets crawl, crawl, crawl
back to love





xoxo Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0