jullov!

slutade idag, före alla andra kan man säga :)
känns riktigt skönt!
ska vara med julia i eftermiddag, så får jag dra med mig
henne på handbollsmatch för siss spelar mot maria i min klass!
kul att se ;D


kände för att göra en grej julia gjorde på sin blogg.
lite kul att se hur man förändrats genom åren :D


2004




2005




2006




2007




2008




2009




haha gud va jag garva när jag kolla igenom alla bilder jag har på datorn..
herregud..

tur att man har växt upp liiiitt ;D


nu ska jag dunkaaaa vidare.


xoxo Em

Kommentarer
Postat av: jules

JAG KUNDE SE ALLA BILDER :D:D:D

du var ju sååå sööööt <3

2009-12-18 @ 15:43:24
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: emily

hahaah ja men jag va ju dum nog att ta bort dom bilderna sen på blogg.se, därför dom inte syntes xD

hihi DU MEEEEEEEED <3

2009-12-19 @ 14:08:50
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0