fikamys i mitticity + johanna = love, big love

kom hem runt sex efter att ha varit i stan med johanna :)
va länge sen vännen, och njöt av varje minut!<3
kollade runt lite först, hon skulle kolla juklapp till pojkvännen
och jag till syrran!
fikade på waynes och pratade om allt.
sen gå runt en stund till ;D hittade juklappen plus en grej till mig själv.
en söt, lång svart tröja med lite puffiga axlar ! jätte söt :)
kanske lägger in bild på den i ett annat inlägg!

annars är linda kusinen här och gör gott sällskap!
redan nästa vecka vi ska pyssla med julgodis m.m.
fort allt går.

OCH, imorgon träffar jag juliabajs!
hihihiiiiiiiiiii saknat henne mycketmycket!

snart ska jag på träning,
och efter följer tilda med mig hem och sover över natten :*
blir säkert nån disneyfilm på det om jag känner oss rätt! ;)


sjuktsjuktsjukt bra. ryser.



xoxo Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0