cold today

frosten omfamna min sadel imorse.
nog första tecken på att det är riktigt kallt,
förutom när det snöade en dag då.
det är bättre än all regn iaf,
blir ju bara så sjukt deppig av de.

i skolan har vi typ bara kollat på innebandy.
var sm för både tjejerna och killarna.
bättre än lektioner iafffffffffff!
sen gick jag med anton till coop och tillbaka till skolan,
för ida gumman som flyttat till elevhemmet hade tråkigt inne
i sitt mys rum. klaaart jag åkte dit! :D
kollade mest på paradies hotel på tv6 play eftersom jag inte
följt det. God damn, hotties där alltså. så måste börja följa de ;)
hälsade också lite på afrikanarna som hälsar på sverige.
kom hit ikväll :) kanske dom pratar lite me "klick"-ljud eller? ;D
vi får seeeeeeeeeee.

men aja.
besvikelsen till att inget paradise hotel gick ikväll
fick leda till alien vs predator ist på tv6 ;)

sen kolla på dh som mami & siss spelat in!

Song of the day: Rewind - Flo Rida Ft. Wyclef Jean
 


xoxo Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0