hailie's song

Ja, nu har jag skaffat mig en blogg.
Känner att man inte kan skriva vadsomhelst på bilddagboken så jag lägger mina rader här istället.

Skolan har börjat.
Nya människor överallt (inte alla kanske) och det känns kul men ändå lite stelt fortfarande. Klassen är skön och jag tror jag kommer passa in på huc. Känd som dräggskolan (y)
Jaja, vi får se hur det blir. Känns lite rörigt just nu med alltihop. För någon månad sen kändes livet perfekt och jag hade en känsla av ren lycka för en gångs skull. Men sen börjar man oroa sig för skolan och han som struntar i sitt eget kött och blod gör inte saken bättre. Om man bara kunde få en normal förälder.
Men jag har min mamma att tacka för den jag är idag.
Hon är en underbar mamma som ställer upp vad det än är.

Så som pappa aldrig gjort.

Sitter och lyssnar på Hailie's song - Eminem.
Det tar på en, man vill att ens pappa ska tänka som en "normal" pappa.
Men man har ju börjat förstå det här men Män.
Vad är det för fel?
Egocentriska idioter.

Iallafall dom flesta..

Men jag är inte feminist, nejnej. Förstår bara inte hur dom tänker, eller om dom gör de överhuvudtaget?

Idag ska jag iallafall kanske träffa Julia när hon har slutat skolan.<3
Sen träning ikväll i 3 timmar, tummen upp för det!


Haido for now!

Kommentarer
Postat av: Lina

förstår vad du menar med pappor där...helt sjukt!

2009-08-24 @ 17:53:53
Postat av: oliver

Jaså? så du har också skaffat blogg nu:D

2009-08-24 @ 18:44:00
Postat av: toolia

det där med pappor alltså..

finns här bästa vän <3

2009-08-24 @ 19:43:24
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: antån

jodå, ibland har vi våra stunder och tänker

2009-08-26 @ 20:54:55
Postat av: Pappa

Kanske bättre du pratar med mig om det här, eller tycker du bloggen är bästa forumet att komma vidare, vad är det som gör att du ler och kramas och inte säger ett ont ord när vi ses, vi har saker att diskuttera du och jag gumman, men det kräver att du vill ha någon kontakt med mig, och det vill du uppenbart inte./Pappa

2009-09-19 @ 14:05:54
Postat av: Pappa

Ser att du tog bort mitt inlägg, jag tror att du behöver förklara varför du skriver som du gör. Men du kanske tycker att det är bättre med en offentlig blogg, och att vara oemotsagd. Jag älskar dig, men det här är både oförskämt och respektlöst, om du vill vara ifred och inte ha nån kontakt med mig kan du säga det till mig och inte som några inlägg på bilddagboken och i din blogg, att le och säga att du älskar mig och inte tro på något jag säger är med ett enda ord - falskt.



Jag förstår av allt du skrivit att du hatar mig, men borde jag inte få en förklaring varför?! /Tord

2009-09-19 @ 23:27:56
Postat av: Natalie

Men OMG?! :| Fan vad jobbig?! :S

2009-09-24 @ 22:32:33
URL: http://natcas.blogg.se/
Postat av: emily!

skoja inte..

2009-09-26 @ 00:29:49
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0