läger med BFID1

Tjeee

Kom nyss hem från lägret vi var på med klassen ute på Stenudden.
Riktigt kul och mys var de.
Det blev ingen nollning, men dom hade lekar, ioförsig inte så snälla lekar så ungefär som nollning!
*damn you..*

hade det ungefär hela dagen igår iaf och sen fick vi egen fritid att busa hur mycket vi ville ;)
åkte kanot t. ex , och klantarna själva - Marie, Andreas & Maria - åkte i vattnet haha!

på kvällen samlades vi och kollade på film ungefär de sista vi gjorde.
jag slockande iaf "redan" vid ett.


enjoy the pics!


maria & jag, hehe...



marie <3



frida is FIERCE!



rockin' them beats



C, tha poser



Linnea nynnar i en utav grenarna vi hade



lina & emila - sug och blås!



"watcha gon' do with all that junk? all that junk inside your trunk?"



twister + såpa = slippyyyy



fick lite korv mellan herrarnas ben



mums



*puss* jag och linnea ;D

Kommentarer
Postat av: marie

snygga bilder. men vad fan är det för bild på mig :p hahah <3

2009-08-28 @ 18:18:08
URL: http://marieabosamra.blogg.se/
Postat av: Emmy

Snygga bilder :) Och en härlig dag...

2009-08-28 @ 20:02:56
URL: http://colourblackandwhite.blogg.se/
Postat av: emily!

till marie: haha men de va ju den carro tog, hon är the "evil guy", not me (a)<3



emmy: jamen visst är det! hoppas på mer sånna läger :D

2009-08-28 @ 20:27:14
Postat av: Emmy

Jo det vore, att ha flera läger :)

Du får ta och skicka bilder :) <3

2009-08-30 @ 18:22:20
URL: http://colourblackandwhite.blogg.se/
Postat av: Andreas

hahaha :D

2009-08-30 @ 20:54:12
Postat av: emily!

emmy: ja verkligen :D

ja det ska jag, du får skicka msn ;D <3



andreas: IT WAS GREAT! Hahahah

2009-08-30 @ 21:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0